Liškevičius Dainius
g. 1970
Dainius Liškevičius parodose dalyvauti pradėjo 1995 m. Pirmieji menininko kūriniai buvo skulptūros ir skulptūrinės instaliacijos (Ambulance, 1995; Stereotipiniai mirties įvaizdžiai, 1995; Dievas – dvasinis žmogaus atrakcionas, 1996; Metafizinis nemalonumas, 1997). Šiuose kūriniuose Dainius Liškevičius ironizuotą kičinę estetiką sujungė su vyraujančių ideologijų ar populiaraus gyvenimo būdo kritika. Nuo 1996 m. menininkas pradėjo kurti kūrinius, kuriuose dalyvaudavo pats – performansus, akcijas, videoperformansus (Vėjarodis, 1996; Kasdienybės imitacija, 1999; Pasaulio centrai, 1999; Performansų trilogija, 2000; Timer, 2002; performansas „Arteritorijos" galerijoje, 2002). Po 1998 m. Dainius Liškevičius sukūrė keletą konceptualių instaliacijų, nuo pirmųjų kūrinių besiskiriančių ne tiek temomis, kiek išraiška (In/Out, 1999; If at first you don‘t Succeed, Try, Try Again, 2003; High Drama Unexplored Dream, 2004). Tai yra nuo skulptūrinio prado stipriai atitrūkusios, daugiausiai interaktyvios, žiūrovą įtraukiančios instaliacijos. Kaip ir performansai, vėlyvesnio periodo instaliacijos išlaiko jau pačiai ankstyviausiajai Dainiaus Liškevičiaus kūrybai būdingą socialinį angažuotumą, visuomenės kritiką.  
1/8